مرت سنة وَآلّعين يعشقهآ آلّسهر ~ وَمرت سنة وَآلّشوَق بآقي مآ آنمحى
وَمرت سنة وَآلّقلّب ذآبحـﮧَ آلّهجر ~ وَمرت سنة وَآلّهجر عيّآ مآ آستحى
خوش دشه صح
اخوانى المسرعين وخواتى السنيوره وسنيوريتا
خو ما كو الا احنا بهالمقهى نحوس وندوس فيه
وبعد ما عفسنا الدنيا عفاس بمقهانا الاولى
وماخلينا شى ماكسرناه ومعاركنا ولعبنا فيه
جا الوقت اننا نودع هالمقهى الصغير اللى كان
يجمعنا ونوسع آفاقنا وننظر للامام ونفتتح
مقهى الفورميلا ون والسرعه للعام 2011
واااااااااااااااىىىىى وااااااااااااااى ( شعبولا )
الوداع يا
Need 4 Speed café 2010
اللى حاب يتعرف على الفورميلا ون وسباقاتها
وقوانينها يرجع لمقهانا القديم وبيلاقى اللى يسره
وهــالوووو Formula 1 café 2011
بس قبل لا نحتفل بالمقهى الجديد نبى نتذكر الاحداث اللى مرت علينا
بالموسم 2010 بعالم الفورميلا
وموسمنا الاول 2010 كان مثييير حححده ما انحسم الا باخر سباق بابوظبي الحلوه
وفاز فيه الاحمرانى الالمانى سبستيان فيتيل وصار اصغر متسابق يفوز بهالبطوله
والونسو الاسبانى ضيعها من ايده ( ياحسافه تشجيعى بس ) والريد بول استولى
على بطوله المصنعين ولا عزاء للفيرارى والمكلارين اخذوها بجداره واستحقاق
باعتبار سيارتهم كانت الاسرع هالموسم رغم المشاكل اللى كانت بالفريق
وطبعا التنافس بين فيتيل وويبر الاسترالى ومحاباة الريد بول للالمانى على حساب ويبر رغم انه
صاح وفصخ الحيا واعلن ان فريقه ما يوقف معاه لكن لا حياه لمن تنادى الريدبول تعطيك احلى
سحبه وترفع الجام ولا تعبره وتظل تدعم فيتيل للفوز ببطوله 2010 رغم اعلانها انها ما عندها
سوالف نفضل سائق على سائق ( نغزه على الفيرارى وعلى عليك يا ماسا )
بتشيحط واحط لكم نتائج الموسم الفارط ( هتلر وما ادراك ما هتلر )
نتائج الموسم 2010 للسائقين